Angrerett

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, så er det angrettloven som gjelder. Når du angrer på et kjøp har både selger og kjøper noen forpliktelser som må følges innenfor angrerettlovens bestemmelser. Når du handler på nett hos HEAR SAFE vil hver ordrebekreftelse inneholde informasjon om angreretten. 

Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen
.

Hvordan angrer jeg?

Angreretten har en 14 dagers frist (fristen står nevnt i angrerettloven § 11). Det forplikter en aktiv handling fra deg på en slik måte at det ikke er noen tvil om at du benytter deg av din angrerett.


Du kan angre på kjøpet med disse 2 metodene:

  1. Print og fyll ut angrettskjema (kan også sendes per mail).
  2. Ta kontakt med vår kunderservice og informer om angreretten.
  3. Returner vare.


Viktig informasjon!

  1. Angreretten gjelder ikke ørepropper o.l. som er formstøpte, 3D-printet eller på annen måte tilpasset kjøperen og ikke kan videreselges.
  2. Angreretten gjelder ikke forseglede varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, og der forseglingen er blitt brutt etter levering.'
  3. Produktet skal kunne returneres i samme stand som den er mottatt. Produkter som ikke kan leveres i samme stand eller med brutt forsegling vil bli returnert eller tap av verdi vil bli trukket i fra refundering.
  4. Kjøper er selv pliktet til å melde ifra om ønsket for angreretten innen 14 dager og skal selv dekke kostnader for retur.
  5. Angreretten gjelder ikke kjøp på under 300 kr, kjøp direkte på vårt kontor eller på formstøpte varer. 
  6. Angreretten gjelder kun privatpersoner og ikke bedrifter.